Be Back! - Reisverslag uit Botswana, Zuid-Afrika van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Be Back! - Reisverslag uit Botswana, Zuid-Afrika van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Be Back!

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

11 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Botswana

Lieve mensen, familie, vrienden, bekenden en allen die met ons hebben meegeleefd,

Vanmorgen om half 12 zijn wij, na bijna drie weken Botswana, weer thuisgekomen.
Het was fijn thuiskomen op onze oude vertrouwde Urk. De sponsorcommissie had gezorgd voor een welkomsboodschap op het digitale bord bij de Arie de Witbrug, waarvoor onze hartelijke dank. Wat voelden wij ons welkom!
Bij de Immanuelkerk stonden familie, vrienden en onze dominees op ons te wachten om ons zo ook welkom te heten. Wat hartverwarmend zo'n thuiskomst!

We willen van deze blog gebruik maken om alle sponsors en meelevenden van het afgelopen jaar hartelijk te bedanken. Zonder u en jullie hadden wij de reis naar Botswana niet kunnen maken. Heel hartelijk bedankt voor uw/jullie steun d.m.v. geld en vooral door het gebed.

We hebben de afgelopen weken ervaren als een rijke zegen van God. We hebben in onze reis met bijna niks geen problemen te maken gehad. God heeft op een wonderlijke wijze gespaard, bewaart en rijkelijk gezegend. We zouden u en jullie graag deelgenoot willen maken van alle bijzondere momenten die we met elkaar beleefd hebben, maar het is moeilijk dit in woorden te omvatten.

Het doel van onze reis was ervaren wat 'Zending' is! Nou dat hebben we ervaren! We hebben veel respect gekregen voor het werk van Hessel en Cobie, en daarmee voor alle mensen die in de zending werkzaam zijn!

We hopen en bidden dat God in ons doorwerken wil wat we de afgelopen weken hebben gezien, geleerd en hebben ervaren!

Ps. Omdat we het afscheid nemen in Botswana erg moeilijk vonden hebben we het lumineuze idee bedacht om onze B-leave groep om te toveren in B-back groep! We willen terug!!!! ;-)

Lieve groeten van alle mensen van de B-leave groep!

Jongerengroep B-leave

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is. We zullen daar het dak van de kerkelijke gemeente vernieuwen en onder de kinderen kinderwerk doen. Bovenal hopen we Gods liefde uit te dragen en Hem beter te leren kennen.

Actief sinds 16 Juli 2012