Jongeren zendingsreis Botswana - Reisverslagen van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Jongeren zendingsreis Botswana - Reisverslagen van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Jongeren zendingsreis Botswana

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is, Gods liefde uitdragen aan andere mensen, kerkdak van de gemeente daar vernieuwen en 'kinderwerk' verrichten.

11 Augustus 2012

Be Back!

08 Augustus 2012

Bedankt

07 Augustus 2012

Afscheid nemen is niet fijn!

03 Augustus 2012

Naro NT

30 Juli 2012

Hier zijn we weer!!!!
Jongerengroep B-leave

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is. We zullen daar het dak van de kerkelijke gemeente vernieuwen en onder de kinderen kinderwerk doen. Bovenal hopen we Gods liefde uit te dragen en Hem beter te leren kennen.