Maandag is het zover!!!!! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Maandag is het zover!!!!! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Maandag is het zover!!!!!

Door: maranathaurkbleave

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

21 Juli 2012 | Nederland, Urk

Het komt nu wel heel dichtbij! Over twee dagen is het zover, onze reis naar Botswana zal dan beginnen. In onderstaand reisverslag willen we wat informatie geven over onze reis.

Maandagmiddag hopen we rond 15.30 uur te vertrekken vanaf de Immanuelkerk.
We rijden dan in een bus richting Schiphol waar we 19.55 uur met het vliegtuig zullen vertrekken richting Johannesburg (we maken een tussenlanding in Frankfurt).

Dinsdagmorgen om 8.45 uur hopen we te landen in Johannesburg. Vanaf Johannesburg gaat onze reis verder in busjes, de eerste dag zullen we ongeveer vijf uur rijden naar Kayne (Botswana) waar we zullen overnachten. Woensdag hopen we het laatste deel van de reis te rijden zodat we in de loop van de dag aankomen op onze eindbestemming, East Hanahai - Botswana.

Vanaf donderdag zal het werk beginnen waarvoor we naar Botswana zijn afgereisd.

- Kerkdak vernieuwen, die echt aan vervanging toe is.
- Sanitaire voorzieningen bouwen voor mensen die zich daarvoor hebben aangemeld (zij moesten ook zelf een bijdrage leveren in de vorm van een zak cement)
- Kinderwerk verrichten onder de kinderen daar.

Hartelijke groeten van de B-leave groep!

Jongerengroep B-leave

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is. We zullen daar het dak van de kerkelijke gemeente vernieuwen en onder de kinderen kinderwerk doen. Bovenal hopen we Gods liefde uit te dragen en Hem beter te leren kennen.

Actief sinds 16 Juli 2012