Voor de thuisblijvers! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Voor de thuisblijvers! - Reisverslag uit Urk, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Voor de thuisblijvers!

Door: maranathaurkbleave

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

21 Juli 2012 | Nederland, Urk

Beste allemaal,

Bij deze alvast een aantal telefoonnummers in geval van nood, waarop we (mogelijk) te bereiken zijn.

In geval van nood is de Botswana groep in East Hanahai (Botswana) te bereiken onder de volgende nummers, in deze volgorde :

1. Hessel en Coby Visser (in East-Hanahai): 00 267 7372 3988

2. Antonie van Schothorst 06-40736084

3. Kantoor in D'Kar: 00 267 6596 103. De medewerkers kunnen zorgen dat er een boodschap doorgegeven wordt naar East Hanahai.

Het adres van Hessel en Coby in D’kar is:

Tel (267) 6596103

Hartelijke groet, B-leave groep

• 23 Juli 2012 - 09:35

Jan Pieter Schaak:

Een goede, gezegende reis toegewenst.

Jongerengroep B-leave

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is. We zullen daar het dak van de kerkelijke gemeente vernieuwen en onder de kinderen kinderwerk doen. Bovenal hopen we Gods liefde uit te dragen en Hem beter te leren kennen.

Actief sinds 16 Juli 2012