Het is zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

23 Juli 2012 | Nederland, Nederland

Maandag 23 juli 2012, het is dan eindelijk zover!
Vanmiddag gaan we als B-leave groep onze reis naar Botswana beginnen.

Gister hadden we samen nog een mooie dienst in de Immanuelkerk, waarbij ds Korving ons toesprak en ons genoeg stof tot nadenken meegaf uit Efeze 3:8 8 Mij, de allerminste van alle heiligen, is deze genade gegeven, om onder de heidenen door het Evangelie de onnaspeurlijke rijkdom van Christus te verkondigen.

Onze koffers zijn ingepakt, de laatste voorbereidingen zijn getroffen en we hebben afscheid van familie en vrienden genomen.
Nog een laatste keer thuis 'kost' eten en genieten van al de luxe.

Vanaf vanmiddag half vier (we vertrekken dan met de bus bij de Immanuelkerk) begint voor ons een reis vol ervaringen, belevenissen maar ook naar we hopen momenten van bezinning en beleving van zending!

We bidden of de Heere ons een Goede en Gezegende reis wil geven en vragen u/jullie ook voor ons te bidden. Dat onze reis en het werk wat we gaan doen door Hem gezegend mag worden. Tot zegen voor de mensen daar, maar ook tot zegen voor ons eigen persoonlijke leven.

We hopen in deze weken verschillende keren een blog te plaatsen, voor zover we internetverbinding hebben natuurlijk. En aangezien dit niet vanzelfsprekend is (en we voor internet waarschijnlijk naar de stad moeten afreizen) zal dit niet dagelijks zijn.

Ps. Er is ook een mogelijkheid om reacties te plaatsen onder de blogs, dit vinden we altijd leuk natuurlijk!

De hartelijke groeten van de B-leave groep!

• 23 Juli 2012 - 12:02

Willem En Grietje De Boer (roggebot 4):

Wat spannend allemaal, we bidden voor jullie dat het allemaal goed mag verlopen.
    Bovenal dat deze reis mag zijn, tot vernieuwing en verdieping van het geestelijk leven, voor jullie verdere leven.

• 23 Juli 2012 - 14:23

Freek En Teunette:

Nog 1 uur te gaan! Een hele goede reis toegewenst! Geniet ervan met elkaar. Wij leven met jullie mee. Groeten van Freek & Teunette

• 23 Juli 2012 - 18:26

Peter De Boer:

Beste jeugd van onze Maranatha gemeente. Jullie zijn de echte struners van zodrekt! Geen wereldse zaken die jullie bekoren, maar de HEERE dienen. Vanuit Urk bidden wij voor jullie voor een gezegende inzet ter ere van onze Schepper van hemel en aarde. En zoals wij in Jakobus 1 vers 22 kunnen lezen: En zijt daders des Woords!
    En aan Kobus de vraag of mijn koffer nog heel is.
    Groeten Peter de Boer

• 23 Juli 2012 - 18:27

Albert En Debby :

allemaal een veilig reis toegewenst en een behouden aankomst bij hessel en coby we zullen aan jullie denken

• 23 Juli 2012 - 21:50

Door: Fokke En Marja:

Lieve Janita, als je dit leest [en anders willen de anderen het misschien wel even doorgeven] groetjes van je va en moe en de rest. We binnen nou al anwinnig! Voor allemaal Gods zegen toegewenst. We bidden voor jullie en denken aan jullie!

• 23 Juli 2012 - 23:00

Tromp Tinie Korf:

Wat een geweldige uitdaging om je mede mens zo ver bij ons vandaan om die te mogen helpen,we hopen en bidden dat de Heere jullie de kracht en gezondheid wil schenken om deze taak te mogen vervullen

• 24 Juli 2012 - 07:33

Marjan Schot:

Ha Antonie, Jannine & kids & hele groep!
    Wat een prachtige onderneming, mooi om eens een poosje afstand te doen van onze luxe (internet bijv :) en je te richten om medemensen in veel moeizamere omstandigheden dan wij. We hopen en bidden dat jullie dienstbaar mogen zijn aan de mensen daar. Een gezellige, boeiende en gezegende reis gewenst!

Groet van Martijn marjan en arnout, vanuit het gezinskamp in italie

• 24 Juli 2012 - 10:10

Christine :

goede morgen allemaal.
    hoop dat jullie ,goed zijn aangekomen in johannesburg .
    goeie reis verder vandaag. 24 jully.

• 24 Juli 2012 - 11:39

Cobie:

Dag allemaal!

Ben benieuwd of alles nog goed is gekomen met de koffer van Jurie Jacob?? Nu onderweg in de bussen, hoop dat jullie allemaal ook vandaag weer een goede reis zullen hebben en veilig op jullie plaats van bestemming aankomen! We denken aan jullie!

En speciaal voor Willemien een poesien van Bet ;)

• 26 Juli 2012 - 21:14

26 Juli 2012 21.00 Uur Wemeldinge Door Opa En Oma:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. In Botswana jarig!
    We hopen dat de Heere je Zijn zegen wil geven in dit nieuwe levensjaar en nog vele volgende jaren, samen met pappa en mamma en de anderen en met ons.
    Bovenal dat de Heere je een nieuw hart wil geven om Hem te mogen dienen.
    Vraag er maar veel om!
    Verder allemaal hartelijk gegroet en heel veel sterkteen Gods zegen in jullie werk.
    Opa en Oma van Schothorst uit Leerdam, nu in Wemeldinge