Veilig geland........ - Reisverslag uit Botswana, Zuid-Afrika van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Veilig geland........ - Reisverslag uit Botswana, Zuid-Afrika van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Veilig geland........

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

24 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Botswana

Beste mede thuisblijvers,

De B-leave reizigers zijn veilig geland om 9.00 uur in Johannesburg. Alle reizigers hebben een goede reis achter de rug en de sfeer zit er al goed in aldus Janine en Willemien. Heel belangrijk natuurlijk!
De B-leave reizigers zijn nog op zoek naar de koffer van Jurie Jacob vd Berg(de overige koffers zijn allemaal terecht gelukkig). Als de koffer van Jurie Jacob ook terecht is(wat vast en zeker wel goed zal komen) kan de reis voortgezet worden naar Kayne!
De bussen, waarmee de reizigers de reis zullen voortzetten kan ieder moment aankomen. Gaat het lukken om alle koffers in de bussen te krijgen? We zijn benieuwd! Dit horen we vast in een volgend reisverslag.
De B-leave reizigers reizen vandaag met de bussen naar Kayne, waar ze als alles goed mag gaan, de nacht zullen verblijven. Morgen zal de reis voortgezet worden naar East-Hanahai (Botswana) waar Hessel en Coby Visser het zendingswerk verrichten. We zijn dankbaar dat de reis tot nu voorspoedig mocht verlopen. Mogen we de B-leave reizigers gedenken in ons gebed voor een verdere voorspoedige reis naar Botswana.
Vriendelijke groet,
Een thuisblijver

• 24 Juli 2012 - 11:28

Harmke:

Hallo allemaal.........

Gelukkig dat alles tot nu toe goed is verlopen!
    Veel plezier samen, en geniet ervan.
    Doe Hessel en Cobie de groeten van het thuisfront.
    We zullen jullie in onze gebeden blijvend gedenken.

Veel liefs van Harmke

• 24 Juli 2012 - 12:32

Dirk En Bettie, Adrie, Jan En Corine Korf:

Gelukkig is de vlucht goed gegaan en zijn jullie goed aangekomen in Johannesburg!
    We hopen dat alle koffers mee kunnen in de busjes en dat jullie ook wat uit kunnen rusten van de lange reis.
    We denken aan jullie! Take care!! Groetjes van de familie Korf

• 24 Juli 2012 - 12:43

Tfc Esther Visser:

donderdag 2 augustus hebben we bidstond voor de zending in de maranathakerk 20.00, we zullen dan ook bidden voor de jongeren in Botswana. Voor alle betrokken thuisblijvers: van harte welkom op de bidstond!
    groetjes van tfc esthervisser

Jongerengroep B-leave

Wij, een groep jongeren uit CGK Maranatha Urk gaan d.v. 23 juli 2012 een reis naar Botswana maken. Tijdens deze (zendings)reis zullen wij drie weken te gast zijn in East-Hanahai waar een echtpaar uit onze gemeente zendingswerk verricht. Het doel van deze reis is ervaren wat 'zending' is. We zullen daar het dak van de kerkelijke gemeente vernieuwen en onder de kinderen kinderwerk doen. Bovenal hopen we Gods liefde uit te dragen en Hem beter te leren kennen.

Actief sinds 16 Juli 2012