Onderweg naar Kanye... - Reisverslag uit Kanye, Botswana van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu Onderweg naar Kanye... - Reisverslag uit Kanye, Botswana van Jongerengroep B-leave CGK Urk-Maranatha - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Kanye...

Blijf op de hoogte en volg Jongerengroep B-leave

24 Juli 2012 | Botswana, Kanye

...... hebben de B-leave reizigers al minstens 20 keer hun paspoorten moeten laten zien en hebben ze al de nodige 'pech momentjes' meegemaakt voordat ze aankomen op de plaats van de reisbestemming.

Momenteel reist de B-leave groep bij de overgang naar Botswana met 2 bussen(en ja.... alle bagage heeft een plekje gekregen... gelukkig!)

In Johannesburg heeft Jurie Jacob helaas zijn koffer niet kunnen vinden. Na een grote speurtocht, bleek de koffer in München te staan. Als alles goed mag gaan zal de koffer van Jurie Jacob over twee dagen weer overgevlogen worden.

Bij de douane mocht het helaas niet vlekkeloos verlopen. Alles verloopt op z'n Afrikaans..... wat de B-leave reizigers niet gewend zijn op de Bult natuurlijk! De reizigers zijn moe, vertellen ze gelukkig nog lachend.

Nog een aantal kilometer... en de reizigers zullen bij leven en welzijn aankomen in Kanye. Daar zullen ze de nacht overblijven. Morgenochtend zullen de reizigers nog ongeveer 600 kilometer reizen, voordat ze bij Hessel en Cobie aan zullen komen. We hopen en bidden dat de B-leave groep deze nacht de nodige rust mag ontvangen zodat ze morgen weer energiek en met een goed gevoel de reis kunnen voortzetten.

Vanaf morgen zal het bereik slecht zijn, zo gauw er enig contact is, zal dit geplaatst worden.

• 25 Juli 2012 - 11:00

Moeder Grietje (rog. 4):

Fijn, even de berichtjes.
    Ja, GEDULD is misschien wel een van de grootste punten waarmee jullie te maken zullen krijgen,en ook wel het moeilijkst denk ik.
    De koffer komt vast wel terecht, (op dit moment zijn er gelukkig nog genoeg schone kleren om met elkaar te delen)
    Doen jullie Hessel en Coby de groeten van ons,en ik hoop dat we gauw weer een berichtje zien.

we pray

• 25 Juli 2012 - 21:10

Johannes De Boer:

Beste mensen van de B-leave groep,

Wat een uitdaging om samen te mogen bouwen aan Gods Kerk! Heel veel zegen op
    jullie werk toegewenst en ik hoop dat jullie iets betekenen mogen voor de mensen in Botswana.
    Wij bidden voor jullie.
    Hartelijke groeten,
    Johannes

• 27 Juli 2012 - 13:28

Lida Den Hertog:

Hoi lieve Antonie & Jannine, de kids en de hele groep,

Wat mooi zo'n reis naar Botswana! Leuk jullie verhalen te lezen.. en toch 'een beetje' bij te blijven.

En.. oei... zonder stroom/internet/water enz. enz. Succes met alles! Maar volgensmij ook wel heel erg waardevol om eens te beseffen dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is als wij hier hebben.
    Ik denk aan jullie hor!

Ik hoop dat jullie met elkaar een mooie reis maken, een fijne tijd hebben, veel leren van elkaar en daarbij veel leuke, gezellige en goede gesprekken hebben.

Goede tijd en Gods zegen voor jullie!!

En gister was Anne jarig! (net een smsje gestuurd en al geantwoord gekregen)
    Dat is nog eens apart.. zo jong en al een verjaardag in Botswana! Dat kunnen niet veel kids zeggen!
    Geniet daar maar! Ik hoop dat alles goed gaat met de kids! (en alle anderen natuurlijk)

Groetjes Lida

• 27 Juli 2012 - 15:08

Mirjam Van Urk:

Beste Antonie, Jannine, Joachim, Corstiaan en Anne-Therese, Anna, Marretje, Janieta, Gerdien en alle andere jongeren,

Spannend zo'n grote, verre reis! We hopen dat het voor jullie allemaal een waardevolle reis zal zijn met goede herinneringen. We zijn best nieuwsgierig naar jullie ervaringen en hopen gauw weer iets van jullie te kunnen lezen! Feliciteren jullie Anne nog van ons allemaal?

Sterkte met alles en een gezegende tijd samen toegewenst. We denken aan jullie ook in het gebed.

Hartelijke groeten, Mirjam van Urk

PS: doen jullie even de groetjes aan Corstiaan van Albert Johannes?

• 28 Juli 2012 - 11:53

Esther:

Hallo Bleavers,

Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen en niet teveel last hebben van de warmte!
    Alvast een hele goede tijd in Botswana en veel zegen op jullie werk.

Groetjes vanuit de Filippijnen :)
    Esther

• 28 Juli 2012 - 20:32

Hkorving@cgk.nl:

Beste jongelu
    iFijn dat we jullie via dit verslag ene beteje kunnen volgen.
    We zullen morgen in de ovorbede aan jullie denken.
    We wensen jullie samen een gezegende zondag toe.
    Hartelijke groeten uit de pastorie,

ds. H. Korving

• 28 Juli 2012 - 20:34

Hkorving@cgk.nl:

wat een spelfouten staan er in mijn stukje.
    Excuus, ik wilde te snel.
    Maar julllie zijn nu toch gewend aan het Naro, dius je kunt het vast wel ontcijferen.
    Groetjes,

HK

• 28 Juli 2012 - 20:44

Driekus En Lenie:

Heey!

Veel succes daar! We hopen dat alles verder goed zal verlopen!
    Doen jullie de groeten aan ome Hessel en tante Cobie? :-)

Genieten jullie van de sfeer en de cultuur daar! 't Is een hele belevenis!

Sterkte met alles!

Groetjes, Driekus en Lenie

ps: Jurie Jacob, sterkte met het vinden van je koffer! Vervelend dat je nu alles van anderen moet lenen! :S

• 28 Juli 2012 - 21:13

J. Wakker:

Hallo Botswana reizigers,
    Een heel fijne maar vooral door God gezegende tijd toegewenst. Want daar zal het toch in de eerste plaats om moeten gaan.... Verder, dat jullie ook genieten mag van het vele (andere) dat jullie te zien krijgen, en te horen komen. Maar blijf vooral jezelf in een geheel andere omgeving en cultuur.
    Vooral ook de groeten aan Hessel en Cobie,
    En morgen een gezegende zondag (vanuit de 'Schuilplaats?') toegewenst!

Hartelijke groeten,

Joke (vroegere buurvrouw van Hessel)